סומו מדיה חברתית

דף הבית

מי אנחנו

הקורסים שלנו

רשימת מרצים

מאמרים וכתבות

תמונות וסרטונים



המאמרים של סומו

מכללת סומו - לימודי ניו מדיה

מנהל מדייה חברתית

סדנת לינקדאין – הדרך להצלחה

כיצד לעשות שיווק בפייסבוק

כיצד לעשות שיווק במדיה חברתית

סדנת מדיה חברתית

הטיימליין החדש של פייסבוק

סקירת הרשתות החברתיות בשנה האחרונה

סקירת השינויים בפייסבוק

פרסום בית העסק ברשתות חברתיות

מה הקשר בין קידום אתרים למדיה חברתית?

מדיה חברתית בסמאטרפונים

סדנת מדייה חברתית

אפליקציות מובילות בפייסבוק

סדנת מנהל מדייה חברתית

חיפוש בפייסבוק

תפקידו של מנהל המדיה החברתית

פרסום מבוסס מיקום ברשת החברתית

ההבדל בין חשבון עסקי לפרטי בפייסבוק

אפליקציות לפייסבוק




ממליצים עלינו

הלקוחות שלנו

סומו למען הקהילה

מדברים עלינו

סושי מן - שיתוף פעולה




סרטוני תלמידים נוספים








מדיה חברתית מאמרים חיפוש בפייסבוק

חיפוש בפייסבוק

בשנה האחרונה אנו עדים לשינויים רבים ברשת החברתית פייסבוק. משנה לשנה מצטרפים מודולים ותוספים לרשת, שנועדו לייעל ולשפר את חווית הגלישה בה. אחד השינויים הגדולים שהתחלנו להבחין בהם השנה – הוא נושא החיפוש בפייסבוק – אותה תיבת search שמופיעה בראש דפי הפייסבוק. במהלך השנה האחרונה החלו להופיע תוצאות חיפוש של אתרים ברשת במהלך חיפוש בפייסבוק. גולשים רבים זיהו זאת כיריית הפתיחה בכניסה של פייסבוק למאבק בגוגל על תחום החיפוש. האומנם? 

איך המנוע חיפוש של פייסבוק עובד? 
בתחילת הדרך שימשה שורת החיפוש בפייסבוק לחיפוש בעיקר של אנשים וחברים בפייסבוק. עם הזמן וככל שהצטרפו פלטפורמות נוספות, גדל החיפוש והכיל גם חיפוש של דפים, קבוצות , אפליקציות ואירועים. חיפוש של אנשים מתבצע כיום באמצעות חיפוש מובנה לפי שדות – כשניתן לחפש אנשים לפי שמם, לפי כתובת האימייל שלהם, שם האוניברסיטה או הבית ספר בו למדו ושנת סיום הלימודים שלהם או לפי שם המקום בו הם עובדים. תוכלו להתרשם משדות החיפוש בלינק הבא - http://www.facebook.com/srch.php 

במהלך השנה האחרונה התבשרנו על איחוד כוחות בין בינג מנוע החיפוש של מייקרוסופט לבין פייסבוק. האיחוד נועד להוות יריבות ותחרות אמיתית לגוגל, באמצעות הצגת תוצאות חיפוש מותאמות אישית , במה שנקראה הרשת הסמנטית. 

חיפוש סמנטי
הרעיון שעומד מאחורי האיחוד הנו בעל קונספט שונה לחלוטין ממנוע החיפוש של גוגל. בעוד גוגל נשען על כוחם של קישורים כהצבעת אמון של גולשים לאתרים הטובים במילות מפתח שונות, פייסבוק ובינג יציגו תוצאות שזכו לכמות לייקים גבוהה של חברינו לרשת. בינג ופייסבוק עתידות להכניס אפשרויות להכנסת לייק לתוצאות החיפוש המוצגות לגולשים ובכך לקבל מידע על הצבעות הגולשים ברשת. באפריל 2010 הציפה פייסבוק את הרשת בכפתורי הלייק וה- recommend בלמעלה מ- 150 מיליון אתרים וקרוב לחצי מיליארד גולשים. זו הייתה הצהרת כוונות ברורה של פייסבוק בדרכה להפוך למנוע חיפוש סמנטי חברתי. 

לייק או לינק?
זה גורם לנו לחשוב האם אנו עתידים לראות SEO בפייסבוק? האם הלייק הולך להחליף את הלינק? החיפוש במקרה זה משתנה בהתאמה אישית לפי ההמלצות של החברים שלנו. הכיוון הוא ברור – התוצאות שיוצגו לנו יהיו מורכבות מהאתרים והדפים ברשת שהחברים שלנו אהבו ועשו עליהם לייק. זוהי בהחלט אלטרנטיבה לצורת החיפוש המוכרת עד כה שהוכתבה לנו על ידי מנועי החיפוש ובראשם גוגל. האם זה יותר טוב? ימים יגידו. 



על מנת לקבל פרטים נוספים אודות הקורסים שלנו
אנא מלאו את הטופס הבא:







צור עימנו קשר









המרצים של סומו





תגיות נפוצות

    קורס לינקדאין,     לימודי פייסבוק,     מדיה חברתית לעסקים,     פרסום בפייסבוק,     מה זה ניו מדיה?,     שיווק רשתות חברתיות     קורס פוליטיקה,     טל שניידר


חוויות במכללת סומו


לצפייה בכל הגלריות



מי אנחנו

על המקום

תקנון המכללה

המלצות התלמידים

תמונות מאירועים

מפת אתר

צור קשר



קורס שיווק בוידאו

קורס שיווק בסמארטפונים

קורס שיווק במדיה חברתית

קורס לינקדאין

קורסים עסקיים לחברות

קורס פוליטיקה ומדיה חברתית

מכללת סומו - לימודי ניו מדיה



שיווק במדיה חברתית

מנהל מדייה חברתית

סדנת פייסבוק

סדנת מדיה חברתית

סדנת לינקדאין

פרסום בפייסבוק

מערכת דיוור



לימודי פייסבוק

קורס פייסבוק

מדריך פייסבוק חלק 1

מדריך פייסבוק חלק 2

קידום ברשתות חברתיות

פרסום ברשתות חברתיות

לימודי צילום



קורס מדייה חברתית

אחסון אתרים

מדייה חברתית בארגון

קורס ניהול מדיה חברתית

לימודי מדייה חברתית

סומו - לימודי ניו מדיה

מדייה חברתית לעסקים

2011 © כל הזכויות שמורות לסומו - מכללה למדיה חברתית

פותח ע"י גיא לביא